Οι απρόβλεπτες διακοπές λειτουργίας δημιουργούν κόστος και σας εμποδίζουν να τηρήσετε τις δεσμεύσεις που έχετε αναλάβει έναντι των πελατών.
Στην IVECO, κάνουμε ό,τι μπορούμε για να παραμείνει το όχημά σας στον δρόμο και να είναι διαθέσιμο οποτεδήποτε το χρειάζεστε. Για τον σκοπό αυτό, έχουμε αναπτύξει ένα εξαιρετικό σύνολο υπηρεσιών, οι οποίες εστιάζουν στη μείωση του απροσδόκητου χρόνου διακοπής λειτουργίας, προκειμένου να μεγιστοποιηθεί ο χρόνος λειτουργίας.
Χάρη στη συνεργασία μας με το δίκτυο διανομέων της IVECO και τις υπηρεσίες τηλεματικής, είμαστε σε θέση να παρέχουμε παρακολούθηση του οχήματος σε πραγματικό χρόνο και διαγνωστικό έλεγχο εξ αποστάσεως. Επιπλέον, με βάση την τρέχουσα χρήση και την κατάσταση του οχήματος, μπορούμε να παρέχουμε συμβουλές για προγραμματισμένες παρεμβάσεις, ώστε να αποφεύγονται απροσδόκητες διακοπές στο συνεργείο.
Όλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα τη μεγιστοποίηση της διαθεσιμότητας των οχημάτων, την εξοικονόμηση χρόνου και κόστους για την επιχείρησή σας, την αυξημένη παραγωγικότητα και μεγαλύτερη επιτυχία.
Η κερδοφορία και η επιτυχία της επιχείρησής σας εξαρτώνται επίσης από το πόσο λειτουργικό είναι το όχημά σας. Η IVECO έχει αναπτύξει υπηρεσίες που αποσκοπούν στη μεγιστοποίηση της διαθεσιμότητας των οχημάτων, αποφεύγοντας απροσδόκητες διακοπές λειτουργίας, οι οποίες έχουν ως αποτέλεσμα την απώλεια εσόδων για την επιχείρησή σας και κόστος.
Κιβώτιο Συνδεσιμότητας IVECO και Σύστημα Παρακολούθησης Χρόνου Λειτουργίας IVECO
Τα οχήματά σας που είναι εξοπλισμένα με ενεργό Κιβώτιο Συνδεσιμότητας (Connectivity Box) στέλνουν συνεχώς δεδομένα στο Σύστημα Παρακολούθησης Χρόνου Λειτουργίας της IVECO (Uptime Monitoring System), το οποίο αναλύει σε πραγματικό χρόνο την κατάσταση των οχημάτων σας και ορισμένων εξαρτημάτων τους, όπως η μπαταρία, τα φίλτρα, τα τακάκια φρένων και τα φρένα. Εάν εντοπιστούν ανωμαλίες, αποστέλλεται προληπτική ειδοποίηση στο Κέντρο Χρόνου Λειτουργίας Πελατών της IVECO, το οποίο αναλαμβάνει τα κατάλληλα μέτρα για την αποτροπή πιθανής βλάβης.
Κέντρο Χρόνου Λειτουργίας Πελατών IVECO και Δίκτυο Σέρβις IVECO
Σε περίπτωση ανωμαλίας που θα μπορούσε να οδηγήσει σε απροσδόκητες διακοπές λειτουργίας, το Κέντρο Χρόνου Λειτουργίας Πελατών της IVECO επικοινωνεί προληπτικά με το πλησιέστερο Κέντρο Σέρβις της IVECO, το οποίο θα σας ενημερώσει για την ανάγκη προγραμματισμού μιας στάσης για την αποφυγή βλάβης.
Για να γίνουν οι προληπτικές ειδοποιήσεις ακόμη πιο ακριβείς, με τη συγκατάθεσή σας, το Κέντρο Σέρβις της IVECO μπορεί να συνδεθεί εξ αποστάσεως με το όχημά σας για να ανακτήσει πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τα προβλήματα, ώστε να προετοιμάσει εκ των προτέρων τα απαραίτητα ανταλλακτικά και εργαλεία, μειώνοντας τους χρόνους διακοπής στο συνεργείο.
Το Κέντρο Χρόνου Λειτουργίας Πελατών της IVECO εδρεύει στο Τορίνο. Μια ομάδα 80 χειριστών μπορεί να εγγυηθεί άμεση ανταπόκριση σε 10 γλώσσες και θα επικοινωνεί με εσάς και τα Κέντρα Σέρβις της IVECO, εξαλείφοντας τυχόν εμπόδια γλώσσας.
Χάρη στην υπηρεσία Διαχείρισης και Παρακολούθησης Οχημάτων, έχουμε καταφέρει μέχρι στιγμής να μειώσουμε τις απροσδόκητες διακοπές λειτουργίας κατά 20%.
Ένα πρόβλημα του οχήματος που σταματά τη δραστηριότητά σας προκαλεί απώλεια χρόνου και ευκαιριών εργασίας. Η Εξ αποστάσεως Υπηρεσία Υποστήριξης και Ελέγχου IVECO εξαλείφει την ανάγκη διεξαγωγής διαγνωστικών εργασιών στο συνεργείο, μειώνοντας τον χρόνο διακοπής λειτουργίας και καθιστώντας τη διαχείριση των επισκευών αποτελεσματικότερη.
Η Εξ αποστάσεως Υπηρεσία Υποστήριξης και Ελέγχου (Remote Assistance Service - RAS) και η λειτουργία Over-the-Air επιτρέπουν ακόμη και την εξ αποστάσεως επίλυση προβλημάτων, για γρήγορη επιστροφή στον δρόμο.
Εξ αποστάσεως Διάγνωση για Μείωση του Χρόνου Επισκευής
Η Εξ αποστάσεως Υπηρεσία Υποστήριξης και Ελέγχου IVECO επιτρέπει στα κέντρα σέρβις της IVECO να συνδεθούν εξ αποστάσεως στο όχημά σας για να ελέγξουν το ιστορικό των βλαβών, να παρακολουθήσουν τις παραμέτρους του οχήματος, να τροποποιήσουν τις διαμορφώσεις και να πραγματοποιήσουν ενημερώσεις λογισμικού της μονάδας ελέγχου μέσω της επιλογής Over-The-Air.
Με τη συγκατάθεσή σας, το προσωπικό του σέρβις ή ο τεχνικός του Κέντρου Σέρβις της IVECO θα χρησιμοποιεί έναν συγκεκριμένο κωδικό PIN για κάθε συνεδρία RAS για να συνδεθεί με το όχημα και να επιλύσει αυτόματα τυχόν προβλήματα over-the-air, για μια ταχεία επιστροφή στον δρόμο.
Επιπλέον, η Εξ αποστάσεως Υπηρεσία Υποστήριξης και Ελέγχου (Remote Assistance Service - RAS) επιτρέπει στον τεχνικό του Κέντρου Σέρβις της IVECO να προετοιμάσει εκ των προτέρων τα απαραίτητα ανταλλακτικά και εργαλεία για την επισκευή, ελαχιστοποιώντας όσο το δυνατόν περισσότερο τον χρόνο στάσης στο συνεργείο σας.
Η μετάβαση στο συνεργείο για την ενημέρωση του λογισμικού του οχήματός σας απαιτεί χρόνο και μπορεί να προκαλέσει απώλεια παραγωγικότητας. Η νέα υπηρεσία IVECO Over-the-Air σας επιτρέπει να ενημερώσετε το λογισμικό του οχήματός σας ανεξάρτητα και όταν σας βολεύει. Αυτή η λύση εξοικονομεί χρόνο και εξασφαλίζει ότι το όχημά σας είναι συνεχώς ενημερωμένο και έχει υψηλές επιδόσεις, χωρίς να χρειάζεται να σταματήσετε το συνεργείο.
Ενημέρωση των οχημάτων σας εν κινήσει
Το IVECO Over-the-Air βοηθάει να διατηρείτε τον στόλο σας αποδοτικό και παραγωγικό. Αυτή η λειτουργία, η οποία είναι διαθέσιμη σε όλα τα οχήματα Daily και τη γκάμα IVECO WAY που είναι εξοπλισμένα με ενεργό Κιβώτιο Συνδεσιμότητας (Connectivity Box), είναι εύκολη στη χρήση και επιτρέπει γρήγορες ενημερώσεις λογισμικού χωρίς να χρειάζεται να μεταβείτε στο συνεργείο. Η ενημέρωση μπορεί να ληφθεί και να εγκατασταθεί οπουδήποτε και οποτεδήποτε και χρειάζονται μόνο λίγα λεπτά, εφόσον το όχημα είναι σταθμευμένο με ασφάλεια.
Για να λάβετε ειδοποίηση για μια διαθέσιμη ενημέρωση, πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι σε έναν λογαριασμό IVECO ON που είναι συνδεδεμένος με τα οχήματά σας, και για να την εγκαταστήσετε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το σύστημα infotainment ή την εφαρμογή IVECO Easy App.
Η αποτελεσματική υποστήριξη είναι σημαντική για τη μεγιστοποίηση της διαθεσιμότητας του οχήματός σας και τη διασφάλιση της συνέχειας της επιχείρησής σας. Η IVECO σας βοηθάει παρέχοντας λύσεις με ταχύτητα για να διατηρήσετε τα οχήματά σας στον δρόμο. Το Κέντρο Χρόνου Λειτουργίας Πελατών της IVECO είναι διαθέσιμο 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, παρέχοντας υποστήριξη σε 36 ευρωπαϊκές χώρες.
Assistance Non-Stop
Πάντα στο πλευρό σας, 24/7
3 ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ NON-STOP ASSISTANCE
Σε περίπτωση βλάβης, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την υπηρεσία IVECO Non-Stop Assistance με τρεις τρόπους:
• καλώντας τον αριθμό χωρίς χρέωση 0080048326000
• με τη μετάδοση της θέσης του οχήματος με ένα απλό κλικ μέσω του ενσωματωμένου συστήματος τηλεματικής
• χρησιμοποιώντας την εφαρμογή IVECO Non-Stop: η υποστήριξη είναι πάντα διαθέσιμη.
Κέντρο Χρόνου Λειτουργίας Πελατών της IVECO
Η υπηρεσία Non-Stop Assistance είναι εγγυημένη από μια ομάδα 80 χειριστών που μπορούν να παρέχουν άμεση απάντηση σε 24 γλώσσες, εξαλείφοντας τα εμπόδια γλώσσας και επικοινωνώντας με εσάς και τα Κέντρα Σέρβις IVECO. Το Κέντρο Χρόνου Λειτουργίας Πελατών της IVECO ενεργοποιεί το πλησιέστερο στην τοποθεσία της βλάβης Κέντρο Σέρβις της IVECO. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας υποστήριξης, το Κέντρο Χρόνου Λειτουργίας Πελατών σας ενημερώνει για την πρόοδο της διαδικασίας και εξασφαλίζει ότι το όχημά σας θα επιστρέψει στην υπηρεσία το συντομότερο δυνατό.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ IVECO NON-STOP
Η εφαρμογή IVECO Non-Stop μπορεί να χρησιμοποιηθεί όχι μόνο σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης αλλά και για να πραγματοποιηθεί κράτηση υπηρεσιών επισκευής οχημάτων. Απλά επιλέξτε την ώρα και το μέρος και η εφαρμογή θα επιβεβαιώσει την κράτηση."
Για τη διαχείριση της επιχείρησής σας, περιμένετε το όχημα να είναι πάντοτε διαθέσιμο όταν το χρειάζεστε. Ταυτόχρονα όμως γνωρίζετε ότι αν εργάζεστε εντατικά, μπορεί να συμβούν και απρόβλεπτα γεγονότα. Και όταν συμβεί αυτό, το πρόβλημα πρέπει να επιλυθεί γρήγορα.
Προτεραιότητα της IVECO είναι να σας προσφέρει ξεγνοιασιά, εξασφαλίζοντας ότι σε περίπτωση απρόβλεπτων γεγονότων, θα ενεργοποιηθούμε άμεσα για να σας επαναφέρουμε στον δρόμο το συντομότερο δυνατό, φροντίζοντας τους δύο πλέον σημαντικούς πόρους: τον οδηγό σας και το όχημά σας.
Το IVECO TOPCARE είναι μια premium υπηρεσία υποστήριξης για οχήματα συνδεδεμένα με Κιβώτιο Συνδεσιμότητας, διαθέσιμη για ολόκληρη την γκάμα IVECO WAY, η οποία παρέχει υποστήριξη στο όχημα και τον οδηγό σας σε περίπτωση απροσδόκητων επεμβάσεων συντήρησης.
Η κορυφαία υπηρεσία μας για την ξεγνοιασιά του πελάτη.
Το IVECO TOPCARE είναι μια προνομιακή υπηρεσία συντήρησης και φιλοξενίας. Απαιτεί ένα ενεργό Κιβώτιο Συνδεσιμότητας και ένα σύστημα γεωεντοπισμού*.
ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ
Αφού εισέλθετε σε ένα από τα συνεργεία μας, χάρη στο σύστημα γεωεντοπισμού, το Κέντρο Χρόνου Λειτουργίας Πελατών της IVECO θα λάβει την άμεση ειδοποίηση για να δώσει προτεραιότητα στην επίλυση της βλάβης του οχήματός σας. Το Κέντρο Χρόνου Λειτουργίας Πελατών της IVECO είναι άμεσα συνδεδεμένο με ένα δίκτυο με περισσότερα από 1.600 κέντρα Σέρβις της IVECO σε όλη την Ευρώπη, τα οποία είναι σε θέση να αντιμετωπίζουν προβλήματα 24 ώρες το 24ωρο.
Η ειδοποίηση ενεργοποιεί αυτόματα μια διαδικασία προμήθειας ανταλλακτικών και ενεργοποίησης εξειδικευμένων ειδικών σε διαγνωστικούς τομείς, οι οποίοι θα εργαστούν για τη μείωση του χρόνου διακοπής λειτουργίας του οχήματος. Επιπλέον, θα λαμβάνετε συνεχείς ενημερώσεις σχετικά με την κατάσταση της επισκευής.
ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ
Εάν η επισκευή διαρκέσει περισσότερο από το αναμενόμενο ενώ βρίσκεστε μακριά από το σπίτι σας, θα φροντίσουμε για τα πάντα, παρέχοντάς σας την ευκαιρία να ξεκουραστείτε με τη μέγιστη δυνατή άνεση χάρη σε μια σειρά υπηρεσιών φιλοξενίας (ξενοδοχείο, γεύματα, μεταφορά, ιατρική περίθαλψη και στάθμευση). Διατίθεται επίσης ιατρική βοήθεια σε περίπτωση μη σοβαρής ασθένειας του οδηγού.
* Tο TOP CARE είναι διαθέσιμο για βαρέα οχήματα που είναι εξοπλισμένα με Κιβώτιο Συνδεσιμότητας και υπογεγραμμένη δήλωση αποποίησης ευθύνης συνδεσιμότητας και συνδέεται με τα πακέτα Elements M&R 2XL και 3XL για 3 χρόνια.
Προστατέψτε την αξία και την απόδοση των οχημάτων σας και την παραγωγικότητα της επιχείρησής σας με τα προγράμματα Συντήρησης και Επισκευής που προσφέρουμε.
Θα μεγιστοποιήσετε τη διαθεσιμότητα των οχημάτων σας βασιζόμενοι στο εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό μας και στα υψηλής ποιότητας Γνήσια Ανταλλακτικά IVECO.
MAINTENANCE
Καλύπτει τη συντήρηση και τα λιπαντικά, τα λάδια και τις αλλαγές υγρών σύμφωνα με το εγχειρίδιο M&R.
DRIVELINE
Καλύπτει τις επισκευές του κινητήρα, του ψεκασμού καυσίμου, του κιβωτίου ταχυτήτων, του άξονα μετάδοσης κίνησης και του κινούμενου άξονα.
DRIVELINE PLUS (ΝΕΟ!)
Παρέχει ένα ενδιάμεσο επίπεδο προστασίας, προσθέτοντας στα εξαρτήματα του συστήματος μετάδοσης κίνησης, άλλα στοιχεία όπως το σύστημα εξάτμισης, η μίζα και ο εναλλάκτης, άλλα εξαρτήματα του κιβωτίου ταχυτήτων, τα ηλεκτρικά και το δυναμολήπτη Multipower.
FULL REPAIR
Αυξάνει περαιτέρω το επίπεδο κάλυψης επεκτείνοντας τις καλύψεις DRIVELINE PLUS με επισκευές στο σύστημα πέδησης (εξαιρουμένων των εξαρτημάτων φθοράς), στον κύλινδρο του συμπλέκτη, στην ανάρτηση, στη θέρμανση, στον κλιματισμό, στον αεροσυμπιεστή.
WEAR
Καλύπτει τον συμπλέκτη, τα τακάκια φρένων, τα δισκόφρενα, τα ταμπούρα φρένων ή τα θερμουίτ φρένων για φρένα με ταμπούρα.
Οι διακοπές λειτουργίας δεν μπορούν να αποφευχθούν εντελώς, αλλά μπορεί να γίνει η καλύτερη δυνατή διαχείριση τους.
Η IVECO παρακολουθεί το όχημα και τα εξαρτήματά του για να δημιουργήσει ένα ευέλικτο, εξατομικευμένο πρόγραμμα συντήρησης με βάση την πραγματική χρήση του οχήματος και την υπολειπόμενη διάρκεια ζωής των εξαρτημάτων, προκειμένου να βελτιστοποιεί διαρκώς τα διαστήματα συντήρησης και να μειώνει το κόστος.
Εάν ένα από τα ακόλουθα εξαρτήματα - λάδι κινητήρα (EO), φίλτρο αέρα (AF) ή φίλτρο καυσίμου (FF)- χρειάζεται προληπτική συντήρηση, αποστέλλεται μια ειδοποίηση συντήρησης στο Σημείο Σέρβις της IVECO, το οποίο θα επικοινωνήσει μαζί σας για να προγραμματίσει την επόμενη επέμβαση, με βάση τις διαδρομές σας και τη δραστηριότητα του οχήματός σας.
* Διατίθεται ευέλικτη συντήρηση για την γκάμα IVECO WAY με κινητήρες diesel Cursor 11 και Cursor 13.
Πληρώνετε μόνο για τη χρήση σε πραγματικό χρόνο. Τόσο προσαρμοσμένη. Τόσο εύκολη!
Η υπηρεσία Pay per Use διατίθεται για οχήματα Daily από το MY19 με Κιβώτιο Συνδεσιμότητας και συμβόλαιο συντήρησης και επισκευής 2XL ή 3XL IVECO. Θα είστε βέβαιοι ότι θα πληρώσετε σύμφωνα με την πραγματική αποστολή του οχήματος και τα πραγματικά χιλιόμετρα που διανύθηκαν και ενδεχομένως θα εξοικονομήσετε χρήματα σε σύγκριση με την αρχική χρέωση M&R. Ακόμα και αν η αρχική χιλιομετρική απόσταση της σύμβασης ξεπεραστεί, μπορείτε να είστε ήσυχοι ότι το όχημα θα καλύπτεται από τη σύμβαση M&R.
Τα κρίσιμα εξαρτήματα δεν θα αποτελούν πλέον πηγή ανησυχίας.
Η IVECO προσφέρει μια υπηρεσία Επέκτασης Εγγύησης που περιλαμβάνει τα στοιχεία Driveline, Driveline Plus και Full Repair, τα οποία μπορείτε να επιλέξετε μεμονωμένα ανάλογα με τις προσωπικές σας ανάγκες.
Επικοινωνήστε με τον τοπικό σας διανομέα για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για το όχημά σας και να επιλέξετε το ιδανικό συμβόλαιο για την επιχείρησή σας.